Güneş Yerinde Her Şey Yolunda;)

Uzun zamandır yazmıyorum. 

Bu arada neler oldu neler. Mesela uzuunn yıllardır yaşadığımız İstanbul kaosundan kurtulup Akdeniz kıyısına yerleştik.:) 

Çocuğumuz burada okula başladı. 

Biz buradan çalışmaya devam ederek hayallerimizi adım adım gerçeğe dönüştürüyoruz. 

Güzel...

Başka? 

Sevdiğim ajansta sevdiğim yöneticilerle çalışmanın, yıllardır hayalini kurduğum çalışma modeline kavuşmanın ve süper bir ekibe kavuşmanın gerçekliğiyle çalışıyorum. Ha hiç mi bunalmıyorum çokça! Ama insanla uğraşmak zor hele ki bizim meslekte tabii bence:)

Arada İstanbul'a iş için gidip geldiğimde orada yaşamanın, insanların mutsuzluğunun, kaosun, trafiğin, pahalılığın nasıl bizi yavaş yavaş öldürdüğünü görebiliyorum. Mesela her gün nasıl bir 4 saatimi yolda harcıyormuşum ya da nasıl onca yolu tek başıma karanlıkta yürüyüp gidip geliyormuşum şu an çok uzak geliyor. 

Okul paraları misal. Bizim burada verdiğimiz kolej parasıyla oradakiler arasındaki uçurum...İNANILMAZ! 

Burası çok mu ucuz hayır! Ama seçenek var, huzur var en önemlisi güneş ve yaz hep var:) 

Güneşiniz hiç batmasın:)




Yorumlar

Popüler Yayınlar