JULIE & JULIA



İzlemekte çok geç kaldığım bir filmmiş Julie&Julia. O kadar film seyretmeye özen gösteririm ve çok severim ama nasıl olmuş da atlamışım bilemedim.
2 kadının hayatındaki en önemli şeyin aslında yemek yapmak olması ve bu uğurda verdikleri fedakarlıklar çok anlamlıydı. 
Julia rolüyle karşımıza çıkan Merly Streep'in kocasına olan aşkı ve inancının yanında yemek yapma aşkıda şahane anlatılmış. 


Bugün izleme fırsatım oldu, iyiki de olmuş. :)

1949'da Fransa'da başlayan film, 2002 New York'ta devam ediyor. 
Durumundan çok memnun olmayan Julie'nin yemek pişirme hakkında, Julia Child'ın yemek tariflerini içeren bir blog açmasıyla konu başlıyor.

Julie rolüyle karşımıza çıkan Amy Adams'ta çok tatlıydı. Hayattan beklentisinin olmadığı bir zamanda yazmaya başladığı blog:)la yeniden yaşama sevincini elde etti. Durmadan ama durmadan pişirdi, pişirdi...Ve sonuç mükemmel:)

Tüm ayrıntıları yazmak istemiyorum benim gibi hala izlemeyenler için ama izlediğiniz zaman yüzünüzde büyük ve güzel bir tebessüm olacağını garanti ediyorum.
Bir de, insanın istedi mi neler yapar konusunu bir kez daha anlıyor.










Huzur sizinle olsun efenim,
Sevgiyle

Yorumlar

Popüler Yayınlar