Bebek Oyun Grupları





Günaydınnnnn:)
Bugün Cumaaa, neşe doluyor insan hehehe:)

Bebekler için olan oyun gruplarını nasıl buluyorsunuz?
Ben aslında saçma buluyordum ancak şu an yaptığım işimle de ilgili olduğu için burada Dodo'ya uygun bir tane oyun grubu buldum ve götürüp denemek istedim nasıl tepkiler verecek, ne yapılıyor, neler oluyor diye. 

Selin Bebek Aktivite isimli, sahibesinin çok tatlış olduğu bir yer burası. Çalışanlarda ayrı tatlı. Küçük ama huzurlu bir yer. Anne-bebek birlikte katılıyorsunuz.Bizim grubumuz 3 kişiydi az ve öz gayet iyi. Oyunlar, danslar, beslenme, bireysel oyunlar gibi çeşitli şeyler yaptırdılar, 15 oyun oluyor toplamda. 

Kendilerini şöyle ifade ediyorlar: Bebeklerin anneleri ile duyusal, fiziksel, sosyal, bilişsel ve zihinsel aktiviteler yaparak öğrenirken eğlenebilecekler oyun grupları merkezidir. 

Gruplar şöyle:
*3-6 ay
*6-12 ay
*12-20 ay

Toddler grubu da: 20-36 ay 

Belki ileride tatlış sahibesi Selin Hanım'la bir video çekeriz ya da blog için röpostaj yaparız sorularımızı sorarız ne iyi olur. 

İnternet sitesi şöyle: http://selinbebekaktivite.com

Şimdilik böylee haydi ben işe, kib, bayyy. 








Yorumlar

Popüler Yayınlar