August:Osage Country

Bu haftanın filmi de August: Osage Country oldu. 

Filmi izlemeden önce çok merak ediyordum ve o kadar emindim çok güzel olduğundan. İzlediğimde yine Merly'e aşık olacak ve "vay be ne filmdi" diyecektim kesindi! 
Fakat öyle olmadı:(
Yine film bittiğinde Merly'e aşıktım ama o kadar. Ha bir de Jılia Roberts'a yine hayran kaldım.




Filmde büyük bir ailenin, babalarının ölöümüyle bir araya gelmesi, hafta annelerinin yanında olarak güya ona destek vermek için toplandıklarında ortaya çıkan sırlar anlatılıyor. 

Filmin gidişatı çok yavaş. Sonu da bana göre hüsran.
Ama eminim ki sinema eleştirmenleri farklı ve doğru bir şekilde filmi ele alıp, eleştirilerde bulunmuşlardır. Henüz okumadım.

İzleyin diye ısrar etmeyeceğim:)
Keyfiniz bilir.

Huzurla kalın,
Seçil

Yorumlar

Popüler Yayınlar