Ne İzledim?

Unutursam Fısılda.


Sizler izlediniz mi bilmiyorum. Ben biraz önyargılı gitmiştim. Evet muhteşem bir türk filmi değil ama Çağan Irmak sonuçta bekleneni yapmış direk. Zaten adamın tarzı bu o yüzden bilerek gitmekte fayda var.
Bazı arkadaşlarım hiç beğenmemiş, bazıları beğenmişti. Ben bakalım nasıl diye gittiğimde yüzümde hoş bir gülümseyle çıktım. 
Tabii ki yine ağladım:)



Hoşuma giden en güzel tarafı işin içinde bulunan aşk, meşk durumları dışında yaşanan dostluktu. Benim de hayatımda en çok vakit geçirdiğim dostlarım erkektir. Nedense hep daha iyi anlaştığımı düşünürüm. O yüzden eskilere daldım hep, iyi geldi hatıralar:)



Şarkıların hepsine BAYILDIM. Hala bıkmadan dinliyorum. Müthişler cidden.

Farah Zeynep Abdullah gerçekten bir harika. Hem güzel hem yetenekli. Maşallah.

En sevdiğim şarkı da https://www.youtube.com/watch?v=uTG_7Hv8Yh0  GEL YA DA GİT.
Kenan Doğulu imzası taşıyor hepsi gerçekten harikalar. 






Bir de Hümeyra'nın en son söylediği "Kirli Beyaz Kedi" şarkısına bayıldım. Kendisine zaten bayılıyorum orası ayrı. 
https://www.youtube.com/watch?v=X8hBR2soTeI




Mehmet Günsür zaten aşk filmlerinin vazgeçilmez adı. Canım benim ya yirim:)))
Kerem Bursin de genç kızların yeni ilahı tatlış çocuk. :)



İzleyin bence en azından türk filmlerine katkıdır.;)

Mujuks


Yorumlar

Popüler Yayınlar