Dövme

Ortaokuldaydım dövme yaptırmak istediğimde.
Hatırlıyorum ailece Kapadokya'ya gitmiştik orada dövme yapılan bir yer görmüştüm. Babama heyecanla bende istiyorum demiştim.
Babam da napsın hadi bende seninle yaptıracağım o zaman demişti ve ne nasıl olur anlatmıştı. O zaman vazgeçmiştim sonra ne anlatmıştı acaba!:)

Sonra hep istedim hem özendim.
Bu sene doğum günümde dedim ki "31 oldun artık yaş geçiyor, hayat senin, canın ne istiyorsa yapsana"dedim ve ilk işim dövme yaptırmak oldu:)
Bunu bekliyormuşum meğersem:))

Dün bu hayalimi gerçekleştirdim.
Tabi ki öyle devasa bir şey yaptırmadım, minnakca bir dövmem var pek mutluyum.
Çok araştırdım, ben ne seviyorum dedim yola çıktım, neyi sürekli görsek sıkılmam dedim ve sonra (Nazo'ya kendisi kocam olur) çizdirdim. 

Hep derler ya bir başladın mı devamı gelir diye doğruymuş valla.
Daha kapıdan çıktım " Ayy 2. dövmem ne olsa acaba?" derken buldum kendimi. :)
Kısmet artık. 

Aslında konunun temel fikri: Hayata geliyoruz 1 defa, canınız ne istiyorsa yapın gitsinnn. :))

İyi pazarlarrrrr


Yorumlar

Popüler Yayınlar