Karışık

Güzel yazı okumaya bayılıyorum. Bu blog olabilir, kitap zaten, deneme olur, biyografi olur, kısa hikayeler olur…kendimi alamıyorum, saatlerce aynı pozisyonda okuyorum. 

Bugün ve yarın evde tekim, Nazom yok. Babasının rahatsızlığı nedeniyle refakatçı olarak hastanede. Bugünün başında "ooo yea evde tekim ne güzel" diyordum (hala çok güzel) ancak Nazo olmadan da sıkıcı. Şimdi içinizden birileri "tek başınada takılmalısın sonuçta herşey koca, sevgili, erkek vb" değil diyecektir. O öyle değil işte. Şunu anladım; bugün evde tekken yaptığım herşeyi ben zaten Nazo varken de yapabiliyorum. İşte o zaman şükrettim, iyi ki var…

Dün Julim doğum yaptı. Denizimiz geldi, teyze sayılırım yaaniii:) Bugün onları görmeye gittim hastaneye. Çok tatlıydı Deniz kuzusu maşallah. İnşallah tüm ömrü sağlıkla ve mutlulukla geçer. İnsan bebiş görünce canı istiyor he şaka maka. Neyse bu konuya girdiğim gibi çıkmasını da bilirim.:)

Üsküdar'dan Marmaray+Metro yaparak kendimi Acıbadem Maslak'ın içinde buldum. Mükemmeldi. Metro güzel şey karşim. Üstelik Metro çıkışı aynı zamanda hastane girişinde Starbaksımızda vardı tadından yenmedi vallahi hemen ziyaret dönüşünde patlattım kahveyi İyi geldi ama elimde kahve, kulağımda müzik Üsküdar'a kadar geldim.

Bu ara BIM'e taktım. Bizim ev yokuşun tepesinde olduğu için taşındığımızdan beri hep Migros sanal market ya da Üçler sanal market yapıyordum taşımamak için. Ancak yetti be kardeşim öde öde öde…Dedim ki "bu ay deneyeceğim bakalım tek seferlik BIM'den yapıyorum alışverişi" dedim bir de ne göreyim bütçe indi yarıya. :) Tamam herşey yok tamam alıştığımız markalar yok ama sanki onları almak zorundaymışız gibi davranmamıza da gerek yokmuş. Artık kazıklanmadığım için mutluyum, ben mutlu kartlarım daha da mutlu. :)

Bu şarkı çok güzel. 
https://www.youtube.com/watch?v=ki4FCq1xDsU





Yorumlar

Popüler Yayınlar