Anne Oldum!!

Uzun zaman oldu yine yazmayalı. 
Bu arada hamileliğim bitti, doktorumla planladığımız günden 4 gün önce sabahın 7.30unda suyum gelerek o gün oğlumuza kavuştuk. :)
İşin içinde ben olduğum için tabii ki yine tüm karmaşa o gün bizi buldu.

30 Mart 2017, Perşembe:
Normal de doğumu 3 Nisan olarak planlamıştık.
Perşembe günü de yeni evimize taşınma günümüzdü.
Adamlar gelip eşyaları toplayacaktı ve gidecektik. (Biliyorum son dakikaya kaldı ama şartlar diyelim o ayrı bir yazı konusu)
Bu arada ben evde değilim, o gün iş çok karnım burnumda dolanmayayım diye Beylikdüzün'de bir arkadaşımdayım annem ve babamla.
O sabah suyum gelince tabii kocamla ayrı ayrı hastaneye gitmek durumunda kaldık. :)
Benim Beylikdüzün'den gelmem 1,5 saat sürdü sabah iş trafiğinde…Harikaydı.
Neyse ki sancım yoktu da rahat rahat kendi hastaneme gittim. 
Aile ikiye bölünde.
Kocam ve annem benimle, babam ve kayınvalidem taşınma işleriyle ilgilendiler.
Ne gün ama…

Normal yapmadım bu arada sezaryan oldum ki ben zaten öyle olsun istiyordum. 
Gayet sıkıntısız bir şekilde ve sağlıkla oğlumuzu kucağımıza aldık çok şükür. 

Buradan Taksim Acıbadem Hastanesi bebek katı hemşirelerine, anestezi uzmanına, canım doktorum Mehmet Ergez'e teşekkür ederim. 
Doktoruma olan sevgim bambaşka zaten iyi ki onunla birlikte bu süreci tamamlamışım.

Daha yazacak çok şey var.
Artık fırsat buldukça yazacağım.
Çünkü bu süreçte anladım ki yeni annelerin tecrübeli diğer annelerin yaşadıklarını bilmesine ihtiyacı var…

Öperim.

Yorumlar

Popüler Yayınlar