Annelik?!

Doğa Deniz doğalı 7 ay oldu.
Çok şükür, iyiki geldi.
En büyük sevgim, sevincim o benim. 
Kalbim.

Amaa dün bu geçen 7 ay içinde en en en çok yorulduğum gün olmuş olabilir.
1 dakika durmadı, sürekli mızmızlandı ve ağladı.
Sıkıntısının diş çıkartma ve büyümek olduğunu düşünüyorum. 
Ama gerçekten bir ara cinnete yakındım.:)

Bu arada emzirdiğim için sol göğsümde inanılmaz bir ağrı vardı.
Ateş yaptı.
Mastit oldum sandım ama bugün daha iyiyim neyseki.

Annelik çok güzel ama zor.
Buradan herkes çocuk yapmalı ya da annelik öyle böyle bilmem ne demeyeceğim. Herkesin tercihi.Herkesin hayat için bir seçimi var.Sevgisi tartışılmaz.Çocuğu olmayan bu sevgiyi bilemeyebilir gibi geliyor bana ama hayvan sevgisi de böyle bir duygu olabilir bence:)
İnsanın içinde sevgi olduktan sonra herkesi herşeyi de sever bence. 

Ne bileyim yahu böyle işte.

Deniz uyurken hazır kahvemi de içmişken iki satır yazayım dedim:)

Öptümmm.

Yorumlar

Popüler Yayınlar