Selam Yazısı

Çok yorgun hissediyorum kendimi.
Ruhen, bedenen, madden, manen...
Şimdi bunu beni tanıyan birine söylesem belki "Aman napıyorsun 3 aydır annenle babanın yanındasın üstelik şimdi yayladasın mis gibi iş yok güç yok" diyebilir. Haklı da olabilir ama işin özü öyle olmuyor malesef.

14 aylık bir erkek çocuğu annesiyseniz, meme emmeye devam ediyorsa, 1 dakika yerinde durmuyorsa bu arada yemek, ev işine yardımcı olmak, normal iş yapmak, gülümsemek, yüksek olmak, herkesi idare etmek derken hooppp bittik!!
Gece emmek için uyandığını söylemiş miydim?:)

Yani evet çok yorgunum ama çokça da şükürlerim var. 
Sağlım yerinde, ailemin sağlığı yerinde en önemlisi akıl sağlımız yerinde:)
En önemlisi sağlık şu hayatta sonrası geliyor zaten. 

Dodişkoya yayla çok yaradı.
Özgürlüğünün tadını doyasıya çıkartıyor bende hiç karışmıyorum valla. 
İstanbul'da nerede bulacak böyle bahçeyi böyle havayı. 
Hem kirlenmek güzeldir:)

Tek sıkıntımız babamızı çok özlüyoruz. Öyle böyle değil hem de...!
Biz Nazo'yla 9 yıldır birlikteyiz, 6 yıldır evliyiz hiç bu kadar ayrı kalmamıştık çok zormuş çok. 
Ama ne yapalım bazı hayaller için şimdi yapılan fedakarlıklar da lazım. İleride inşallah iyi ki! diyeceğiz.

Mis gibi kahvemi bahçe manzarası eşliğinde içerken size bir selam yazısı yazayım dedim. 
Haydi siz de kendinize bir kahve yapın amannn hayat çok kısa kuşlar falan:)




Yorumlar

Popüler Yayınlar