Neler Okudum?

Uzun zamandır okuyamadığım kitap okuma turlarıma yeniden başladım.
Şimdilik 2 haftada 2 kitap şeklinde ilerliyorum bakalım devamı gelecek mi?:)

Okuduğum kitaplar içinde ilk kitabım:

ŞERMİN YAŞAR'ın GÖÇÜP GİDENLER KOLEKSİYONCUSU kitabını okudum. 
Instagram hayat hikayesiyle takip etmeye başladığım yazarın kitaplarını çok merak ediyordum.
Kitabı bitirdim ok ancak zorla bitirdim:(
Bütün bir roman değil, farklı farklı hikayelerin yer aldığı bir kitap.
Hikayeler güzel ok ama bazıları ayhh şiştim:)

Diğer kitaplarını da okuyup okumamaya karar vermeye çalışıyorum zaman verdim kendime. 




Okuduğum diğer kitap ise AYFER TUNÇ'un YEŞİL PERİ GECESİ adlı romanı. 
Bu kitabı da vlogger Şeyma Ünal'ın kitap öneri videolarından birisinde izlemiştim ve tavsiyesi üstüne almıştım. 
İyi ki de almışım:)
Kitap HA-Rİ-KA!!
Okurken zaman zaman mide bulantısı zaman zaman hüzün zaman zaman sevinç, üzüntü derken bitti gitti. 
Bittiği için üzüldüm resmen. 
Lütfen okuyun! Güzelliğiyle baş döndüren kahramanımızın hayat mücadelesini lütfen okuyun!



Haydi iyi haftalar :)

Yorumlar

Popüler Yayınlar