Güle Güle 2019 - Hoş Geldin 2020






Hoş Geldin 2020!

Sağlıkla, mutlulukla, huzurla, başarıyla, parayla gel. 
Ama hep önceliğin sağlık olsun olur mu?
Zaten sağlık olduktan sonra gerisini biz hallederiz;)

2019'a genel bir bakış atacak olursak kendim için kendisine teşekkür ederim. 
Bana iyi davrandı bu yıl.
Sakin, huzurlu, sağlıklı bir yıl oldu.
Tek kötü yanı canım ananemin kaybıydı. Nebişimi uğurlamak benim için hiç kolay olmadı.
İşin tuhafı mezarlığa gidene kadar damla akmadı gözümden ama orada koptum.
Canım Nebişim senin son çocuğun olmak çok güzeldi...
Beni hayata tutundurduğun için teşekkür ederim...

Kocam ve oğlumla mis gibi bir yıl oldu.
Tabii ki kavgalar, endişeler yaşandı ama hepsi geçiyor yeter ki olaylar büyümesin;)

Sevdiğim bir işim oldu. 
Ailem oğluma bakmak için Mersin'den yanımıza taşındı, burada kendilerine bir düzen kurdular. Kendilerine ne kadar teşekkür etsem az, Allah razı olsun onlardan. 

Dostlarıma kızdığım zamanlar oldu, yeni dostlar kazandım ve şükrettim, hayatımdan çıkarmadığım ama az görüşmeyi tercih ettiklerim oldu. 

Fark ettim ki ben bana iyi gelmeyen şeyleri güzelce hayatımdan uzaklaştırmayı öğrenmişim. 
Aferin bana. :)

Ve 2020!
Senden de önce ve hep ilk sırada sağlık diliyorum.
Sonrasında bu yıl hayallerimizden 2 tanesini özellikle gerçekleştirmeni istiyorum kusura bakmazsan:)

Ve kocam ve oğlum hep yanımda, koynumda olsunlar, kokularını mis mis içime çekeyim istiyorum. 

Daha ne olsun, hep yanımda onlar olsun bana yeter!

Biz 2020'ye nasıl girdik böyle girdik.





Herkese güzel mi güzel sağlıklı bir yıl diliyorum. :)

https://youtu.be/3PgNPc-iFW8


Yorumlar

Popüler Yayınlar