Korona Ev Günlükleri 10.Gün

Şu an dünyayı etkisi altına alan talihsiz virüs yüzünden tüm dünya evdeyiz. 
Çin'de başlayan ve onu takiben İtalya ve İran'la birlikte gelen virüs bizi de es geçmedi ki nasıl geçsin zaten. 

Benim evdeki 10.günüm. Özellikle evde çocukta varsa gerçekten zor oluyor. 
Ajansı eve taşıdık resmen. Bir yandan çalış bir yandan evi temizle derken bir de gün içinde bitmek bilmeyen zoom toplantıları var. Ben böyle bir yoğunluk görmedim ya. Nasıl çalışmaktır bu bilemedim gerçekten. 
Gerçi böyle bir dönemde çalışamasakta kafayı yermişiz bence ya neyse. Yine de sakin olmakta fayda var tabii sevgili markalar...

Bildiğim tek şey gerçekten evde kalmamız gerektiği. #evdekal 
Gerçekten biz ne kadar dikkat edersek o kadar az yayılır. 
Temizliğimize, yediklerimize, içtiklerimize, sosyal mesafemizi korumamız gerçekten önemli. 

Hiç şakası yok. 
Bana uğramaya nasıl olsa dememek lazım. 
İtalya'nın yaptığı hatayı yaparsak çok pişman oluruz.

Ülke olarak kendimizi koruyarak güzel günlere yeniden kavuşacağımıza çok inanıyorum. 
İnşallah. 





Yorumlar

Popüler Yayınlar