Ne İzledim: Bu İşte Bir Yalnızlık Var

Biliyorum çok geç izledim. Biliyorum sinemada gösterime girdi, bitti ve hatta dvdsi çıktı ve ben yeni izledim. EVET! Pişman değilm:)

Bazen ön yargılı olabiliyorum ne yapayım yani. Ki Ketcheyi çok severim ve güzel bir film çekmiş yine ve yine ama öyle işte. Kendisiyle reklam fimi de çekmiştim, o ve ekibi gerçekten iyiler. 

Neyse gelelim Bu İşte Bir Yalnızlık Var'a. Ölüp bitmedim filme, bittiği zaman "Waww ne harikaydı beah" de demedim ama sakin, dingin bir filmdi, sevdim. Nazo (kendisi beyim olur) sıkıldı mesela. 


Çookk uzun zaman önce kitabı okumuştum hatta öyle uzun olmuş ki film bittikten sonra hatırladım kitabın filmi olduğunu:) 

Özgü Namalı hiç bu kadar sakin bir rolde izlememiştim, iyi geldi. Sempatik bile geldi gözüme yani o kadar.
Engin Altan Düzyatan diye bir gerçek var. Bunu tüm kız milleti olarak biliyorum, konuya hakimiz. Ve yine o gerçek filmde gözümüze sokulmuş tabii. Maşallah ne diyelim. Allah onu bence Özge Özpirinçciye bağışlasaydı ama Neslişah nasiplendi madem ona bağışlasın. O kızı da nasıl sevmiyorum belli değil. Bananeyse:))) 



Özetle: Engin Altan'dan, sevgililerin deyimiyle Altan'dan (niye bu şekilde hitap ediyorlarsa bence Engin daha güzel bir isim, havalı mı geliyor ne zengin kısmına) daha çok film istiyoruz. 


  










Yorumlar

Popüler Yayınlar