Teyze Olmak

Ben tek çocuğum aslında. Ama hiç tekmişim gibi büyümedim ben. gerek kuzenlerim gerek arkadaşlarım hep benimleydi.
Çok şanslı bir çocukluk ve gençlik geçirdim ve geçirmeye de devam ediyorum. Annem ile babam çalıştığı için tüm gün okulda olabileyim diye kolejde okudum. Ne mutlu ki kolejde okudum. Çünkü bize orada en önce dostluğun ne demek olduğunu öğrettiler. Mersin küçük yer malum, hepimiz çok mutlu çocuklardık. Ve bu mutlu çocuklar içinden çok özel dostluklar yakaladım ben. Kardeşim oldu bir kaçı. Ne günler yaşadık hem de ne...Acısı çok acı oldu tatlısı en tatlı. 20 senedir kopmayan dostluklarım var. 

Onlar içinde bir tanesi var ki kendimi bildim bileli var hayatımda. Kavgalar etsek de, kahkalar atsak da, birbirimize kızsak da, hiç kopamadığımız bir BİZ var. 20 senedir birlikteyiz. Hep hayalini kurduğumuz gibi aynı mesleği yapan adamlarla evlendik ve onlarda kanka oldular çok şükür ki. Hatta birlikte çalışıyorlar o kadar ilerisi yani:) Ne mutlu ki biz de bilrikteyiz hala. 
Her anımızı birlikte yaşadığımız gibi bana teyzeliği de tattırdığı için ve bugün o dostumun doğum günü olduğu için çok huzurluyum. İyiki doğdmuş benim canım dostum. İyiki de doğurmuş benim teyzesinin kuzusunu:)

Öyle bir bebek ki o, öyle huzurlu ki...Öyle güzel kokuyor ki...Mucize olduğuna kucağıma aldığım an inanıyorum.

Şükürler olsun!:)


Yorumlar

Popüler Yayınlar