Eylül Geldi Neler Oldu Neler!!

Sıcak başlamıştı aslında Eylül ayı. Yaz ayı devam ederken benim içinde çok yoğun bir ay oluyordu kiii ta ki düne kadar. Yoğunluk aynen devam da hava buz. Kış geldi resmen İstanbul'a. Donuyoruzzzzzzz....brrrr.....

Kocamın doğum günüydü, evlilik yıldönümüydü, Mersin'de en yakın arkadaşın düğünüydü, başka bir düğün daha vardı neydi derken sona geldik. 

Yorgunum...

Dün Mersin'den İstanbul'a indiğimiz zaman kendimi evimde hissettim ki İstanbul'u hiç sevmeme rağmen ve Mersin'den vazgeçememe rağmen. 
Bir de o soğukta evimize gelince mutluluğumun tarifi yok öyle diim yani:)

Hava hala soğuk. Kahvem ve müziğim yanımda. Yorgunluk atmaya devam ediyorum.
Ve şükrediyorum. Hafta sonu bir kez daha anladım ki dostsuz hayat zor, çok zor. Bulduğumuz dostlarımız kardeşlerimiz aslında. Kıymetini bilmek lazım her daim. 
İyiki varlar...varız.

Gittikçe büyüyoruz. Evlendikçe eşlerimizin de bizimle olunca çoğalıyoruz ve daha mutlu oluyoruz. Allah ayırmasın hiç ama hiç.

Sıcak bir Pazar'a devam ben. Düğün ayrıntıları daha sonra artık.

Mujuksss

Yorumlar

Popüler Yayınlar