Kader mi? Kariyer mi? Sadece ben mi?

İlk İstanbul'a geldiğim zaman ve okurken bir arkadaşım sayesinde çok istediğim ve hayalini kurduğum dergi/gazete işi bulmuş ve staj yapmaya başlamıştım. Genç ve hayalleri olan biri için hergün Beylikdüzün'den Etiler'e gidip, Deniz Akkaya'nın sahibi olduğu dergide muhteşem bir eski gazete editörüyle çalışıyordum. Gerçekten süperdi ama bir gün gitmeyeceğim dedim ve bitti.
Hayallerime kavuşmuşken neden böyle bir şey yaptım şimdi düşünüyorum hiç bilmiyorum. Sadece aptallık! O kadar pişmanım ki ne desem az kalır. Düşündüğüm zaman kabim acıyor. 

Sonuçta hayat yaptığımız seçimlerse eğer ben hep en istediklerimi yakalamanın hemen dibinden geçip gittim. Ve hiç o an fark edemedim. Belki o günkü koşullar bunu gerektirdi ama keşke bilinç ve tecrübe denen şey hep bizimle olsaydı. 

Ama en azından istediklerime eninde sonunda kavuştum bugüne kadar çok şükür ki. Geç de olsa...! Hayallerimin işine de kavuşurum bence inancım sonsuz. 


Yorumlar

Popüler Yayınlar