Ne İzledim? MUCİZE

Gerçekten MUCİZE.


Hikayenin gerçek olması ve filmin sonunda da o insanları gördüğüm an içimde hissettiğim duyguyu anlatabilmemin tarifi yok. 

İnsan inanamıyorum resmen. Olabilir mi diye 2 gün sorguladım kendimi. Ama oluyormuş.
Demek ki insan istediği zaman gerçekten neleri başarabiliyormuş...
Umudu yitirmek diye birşey gerçekten yokmuş.
AŞK, Sevgi "gerçekten" gerçek olduğu zaman kıymetliymiş.

Türk sinemasına ön yargılı hiç olmadım. Herkesin emeğidir, hayalidir. Sonuçta seçme şansımız var istemiyorsak gidip izlemek zorunda değiliz. Mahsun Kırmızıgüle saygım sonsuz. Bir hayali varmış aslında bana göre. Türkü de söylese aldığı eğitimden, hayalinden, ilk sinema filmine kadar hep bunun için birikim yapmış bence. İyiki de yapmış. Tüm flmlerini izledim. Ama beni bitiren MUCİZE oldu. Eleştirilecek yanları var tabii ki ama gerçek bir hikayeyi çok güzel kaleme almış ve güzel görüntülerle filmi 10 numara çekmiş. Kim ne derse desin. Desin de zaten.

Oyuncu seçimi mükkemmeldi. Hele de AZİZ... Mert Turak çok sevdiğim ve takip ettiğim bir oyuncudur. Çok severim. Adam aşmış kendini. O nasıl bir oyunculuktur ya, kelimeler yetmez. 



Gidin izleyin izleyin izleyinnn.......!!!!!!




Yorumlar

Popüler Yayınlar