New Girl :)

Hart Of Dixie'Den sonraki yeni hastalığım NEW GIRL. 

Sevgilisinin onu aldattığını öğrenen Jess'in 3 erkek ev arkdaşıyla maceraları anlatılıyor. Çok komik, eğlenceli ve gülmeli.


Karakterlerin her biri birbirinden eğlenceli. Kafa dağıtmak için birebir. Şiddetle tavsiyemdir. 
Jess'in hayata olan bakış açısını çok sevdim. Öyle güzel ki işin içinden çıkamadığı zaman şarkıya döküyor söylemek istediklerini. :) Keşke bende yapabilsem diyorum o her yaptığında.


Tüm ev halkının aşkları, işleri, dostlukları... Her koşulda birbirlerine dönmeleri çok güzel. Kendimden de birşeyler buldum sanırım o yüzden de çok sevdim. Benim de hep en yakın arkadaşlarım erkek olmuştur. Ve son 10 yıldır da tıpkı bunun gibi 4 tanesiyle birlikte yaşadım diyebilirim sürekli olmasada. Onlar benim hala canım:))) Ne kadar eğlenceli, sinir bozucu, gıcık ama vazgeçilmez bir durum olduğunu çok iyi biliyorum yanii.

Karakterlerden Nick'e ayrı bayılıyorum. Jess'le aralarında bir aşk olmasını da gizliden gizliye bekliyorum valla heheh



Ay hadi izleyinnnnn;)


Yorumlar

Popüler Yayınlar