Yeni Heyecanlar

Yine ve yine uzun zamandır yoktum.
Anladım ki bunun çoluk çocukla bir ilgisi yok, olmadı mı olmuyor. Belki gerekli planı yapmıyorum ya da tercih yapmam gerektiğinde hep sonraya atıyorum bilemiyorum. Neyse geldim bakalım inşallah bu sefer başarıya ulaşıp, düzenli yazarım. 

1,5 aydır Mersin'deyiz Dodoyla. 
Ben 1 yıldır yani doğumdan sonra reklamcılık,ajans hayatını bırakmıştım malum. Acaba geri dönsem mi nasıl olur derken karşıma çok şükür ki evden çalışabileceğim bir iş fırsatı çıktı ve şimdi bir web sitesinin operasyonunu,sosyal medyasını yönetiyorum diyebilirim. Bu şekilde bir iş fırsatı çıkınca ve ben tek başına çocuk büyüten bir anne olunca dedim ki benim çalışabilmem için annem ve babamın yanımda olması lazım ama onlar geleceğine biz gidelim mis gibi Mersin havası, bağ bahçe, deniz derken Dodo için daha iyi olur. Ve işte burdayızzz.
Hava gerçekten güzel henüz aşşırı sıcaklar başlamadı zaten başladığı zaman yayla mevsimi gelecek ve yaylaya gideceğiz. Hafta sonları da babamız geldikçe denize gideriz oldu da bitti:) Yani. bu yaz burdayız. 




Bu arada 34 yaşından sonra ehliyet almaya karar verdim ve kursa yazıldım. Benim gibi her türlü taşıttan korkan bir fobik için araba kullanmak değişik bir deneyim olacak. 

Veee yogaya başlıyorum bugün çok heyecanlıyım açıkçası. Uzun zamandır istiyordum ama Deniz'Den önce çalışmaktan sonra da tek başına çocuk bakmaktan fırsat olmamıştı şimdi burada o da oldu. Bakalım başarabilecek miyim?:)

Aslında başka başka planlar da var ama artık oldukça haber veririm. 

Şimdilik böylee:)

Kib, bays. 






Yorumlar

Popüler Yayınlar