En uzun Pazar gününden günaydın!
Uyudum mu uyumadım mı kaç saat uyudum noldu ne bitti anlamadan kendimi kahvemi içerken buldum.
İyiki kahve var:)
İyiki yağmur var:)
İyiki kapalı bir hava var:)
İyiki deniz var:)
Hepsi benim için hayat demek. En sevdiklerim bunlar.
En güzel gün benim için bundan dolayı.
Bir de iyiki ev var, ev huzuru var:)

Geçtiğimiz hafta yaklaşık 7 senelik reklamcılık hayatımın belki de en kötüsüydü. 
Hafta bitmek bilmedi, yaşadıklarım beni yordu, çok yordu...
İşittiğim kelimeler, işler, insanlar, insanların egoları...
Çok fenaydı.
En fenası da insanların ne şekillere girmesi, nasıl canavara dönüşmesi, nasıl ikiyüzlü olmasıydı.
Yazık...
Hepimiz başarılı olmak en azından yaptığımız işi layıkıyla yapmak istiyoruz.
Zaten bilinçli her insan çalışıyorsa para kazanmanın dışında en iyisini yapmak ve manevi tatmine ulaşmak için çalışıyor.
Neden bu hırs????????

Hırs dozunda olduğunda en güzel şey. Ama amacından saptığı zaman bilinçsiz ilerlediği için  en korkkunç şey.

Ve en önemlisi de huzur.
Stresti, bilmem neydi derken oydu buydu derken hayat geçiyor be.
Kendimize gelelim bence.
Hayatta neler var!!
Unutmayalım. 

Güzel Pazarlar.

Yorumlar

Popüler Yayınlar