Meydan Okuyorum!

Evet bugüne meydan okuyorum!
Bu haftaya öyle kötü başladım ki iş anlamında 7 yıldır bu kadar kötüsü olmamış olabilir öyle 2 gün geçirdim. 
Sakin yapım yine içimde bir yerlerde sakinliğini korumak için elinden geleni yaptı tabii ki ancak bu da kötü. Sonuçta kendi içinize patlıyorsunuz ve sonuç yine size zarar.

Bugüne o 2 günü unutarak başlamak için söz verdim. Ancak yazmadan da edemedim tabii. İstedim ki yazayım, burada kalsın ama aynı zamanda içimde büyütmeden uçsun gitsin.

Bugün yeni bir gün.
Sağlıklıyım çok şükür.
Seviyorum, seviliyorum çok şükür.
Ailem yanımda, sevidğim adam yanımda, dostlarım benimle. 
Hayatımı geçindirecek para da kazanıyorum e daha nolsun. Sonuçta parayı hayatımızın merkezinde tutmak zorundayız evet ama aslında merkezde değil benim için. Amaç değil Araç!!!! Böyle de kalsın lütfen. :)

Hayata dair uç beklentilerim yok. Günümün huzurlu olması, gülmeyi unutmadan bir gün geçirmem, egolara, hırslara kapılmadan, kendimi yormadan yaşayıp gitmem önemli. 
Kafayı serin tutmak lazım:)

Sonuç olarak BUGÜNE MEYDAN OKUYORUM. 
Gülerek bekliyorum bugünü.
Herşey güzel, enerjim daha güzel. 
Ben güzelim, çalıştığım insanlar güzel, iş güzel, hava güzel.

NOT: Akşam sonucu da yazayım bari de bakalım ne olmuş:)

Hayırlı işler, bol güneşlerrrrrrrr.

Yorumlar

Popüler Yayınlar