Gerilmeyelim, germeyelim!!

Bazı insanlar var gün içinde kendi iş stresimiz ya da hayat stresimiz kısacası kendi stresimizin dışında daha da çok geren, stresini yansıtan.

Hayat toz pembe değil sonuçta. Hayat adı üstünde. Evet, pozitif düşünce, olumlu ve düzenli yaşam hayatımızda çok önemli. Günümüzün nasıl geçtiğiyle ilgili de üstelik. 
Ama sonuçta stres yansıtabilinen bir şey, kendin mutsuzsan ve gerginsen bana da yansıtma kardeşim. Mecbur muyum ben seninle aynı şeyi çekmeye????????

Bazıları var patronu gergin olur karşısındakine yansıtır, iş arkadaşı ona parlar o da sana parlar, evde karısıyla/kocasıyla atışır hopp tüm acısı sende…Biz de insanız yahuu demek geliyor insanın içinden!
Sonra durup düşünüyorum mesela ben de mi böyleyim??
Mutlaka benim de yaptıklarım var. Burada ahkam kesipte kendim sütten çıkmış ak kaşık değilim orası kesin. 

Hepimiz büyük büyük odalarda,masalarda, tek başımıza çalışmıyoruz. Masamızda tek olsak bile belli insanlarla birlikte çalışıyoruz sonuçta. E herkes de güne aynı başlayamıyor tabii haliyle deee!! Güne mutlu başlamış insanı da kendine benzetmenin ne anlamı var!!??
Sinirli gördüm kendimi :)
Neyse daha fazla uzatmıcam, bu yazı da burada manasız bir iç dökme olarak kalsın. 











Yorumlar

Popüler Yayınlar