Şehirler ve Aşklar

Şu içinde bulunduğumuz an acaba kaç kişi aşık oldu?
Ya da terk edildi?
Ya da terk etti?

Hangi şehirler de an itibariyle ne aşklar yaşanıyordur kim bilir. 
Kaç tür aşk çeşidi var acaba.
Düşününce akla geliyor aslında.
- Yazlık aşkları var = Ben de yazlıkta büyümüş biri olarak bu aşkların çoğu zaman kalıcılıktan uzak olsa da inanılmaz keyifli bir yanı olduğunu biliyorum. 
- İş yeri aşkları var = Yine kendimden gideceğim tabii ki benim aşkım iş yeri aşkı valla, şanslıyım;)
- Platonik aşklar = Acısıyla, tatlısıyla insana yaşattığı o gizli duygular güzel olur. 
- Tutkulu aşklar = Saplantı olmasın da aman;) 

İlk aklıma gelenleri yazdım.
Ama benim en çok merak ettiğim şey aslında şehirlere göre yaşanan aşklar. Ne bileyim İstanbul'da yaşananla Diyarbakır'da yaşanan gibi…
İnsanların sevdalarını töre, gelenek - görenek, hayat tarzı nasıl etkiliyor ve en önemlisi bunun sonucunda biz hangi noktalarda buluşabiliyoruz.

Türkiye dışında mesela Uruguay'da nasıl yaşanıyor? 
Öncelikler neler?
Sınırlar neler?

Keşke tüm bunları bilebilseydik. Eminin ne hikayeler, ne hayatlar tanırdık, ne büyük bir tecrübe olurdu. 



Yorumlar

Popüler Yayınlar