SUITS

Hart Of Dixie aşkımı burayı okuyanlar bilir. 
Bitti! Bitirdiler! Öyle çok üzüldüm ki devam etmeyeceğini öğrendiğim zaman dizilere küstüm uzunca bir süre.
Ama sonraaaaaa onlarla karşılaştım.
SUITS! Ve aşık oldum tabii ki.
Hart Of Dixie'ye ihanet etmem ama bu adamlar bir harika dostum! 


Bu ikisi var ya bu ikisi offfffff diyorum ya. Adamlar çok yakışıklı özellikle de Harvey. Ama beni esas etkileyen (hayır burayı kocam okuyacak diye kvırmadım valla billa:)) adamların daha doğrusu senaryoyu yazanların zekası beni benden alan. 
İş bitirmeleri özellikle, o pratiklik, çaresizlikte bile cool oluşları falan. Anlatamam izlemeniz lazım. 
Tabii sadece yakışıklı adamlar yok güzel kadınlar da var ki onlar da ayrı bir olay!!





Çalışma coollukları ayrı aşklarında ki collluk ayrı… 











En çok merak ettiğim şey HARVEY - DONNA arasında neler yaşanacağı?
İzlemeye devam;)






Öpering. 

Yorumlar

Popüler Yayınlar