Saçlarım, canım dalgalarım:)

Ben yeni tanıştım.
Henüz birbirimizi tanıma aşamasındayız aslında ama paylaşmak istedim. 
Kendi kendime yazıyorum gerçi ama olsun belki bir gün gören olursa tavsiyem olsun:)

Benim saçlarım dalgalı. Normalde saçıma dışarı çıkarken ya da duştan sonra birşey sürmeyi hiç sevmem. Hemen başım ağırlaşır, ağrır. Ama son zamanlarda aşağıda fotisini göreceğiniz Urban Shake Repair kullanıyorum. Dalgalı saçlar için. Hem saçı ağırlaştırmıyor hem de inanılmazzzz kokuyor.





Fakat esas konumuz bu değil:) 
Geçenlerde bir toplantı sonrası arabada ajansa dönerken "Saçlarım ne güzel kokuyor değil miiii?" diye arkadaşıma yapışmışken o da bana bir ürün tavsiye etti. 
HC OVEX. 



Duştayken kullanabildiğiniz bir ürün olması en güzel tarafı bence. Saçlarınızı şampuanladıktan sonra Ovex ile kremliyorsunuz ve 5 dakika bekletiyorsunuz. Sonra duruluyorsunuz ve sonuç: Hem çok güzel koku, hem saçlarınızın yağ dengesi yerine geliyor hem de süpperrr güçlü bir bakım kremi. Duştan sonra daha ilk kremlemeden sonra farkı hissediyorsunuz ki sonraki kullanımların sonucu daha da güzel oluyor emin olun. Her gün yapılmayacak tabii ki haftada 2 ya da 3 kere yeterli. 
Ben buradan aldım ürünü https://www.sacbakim.com. Fiyatı da çok uygun. Hatta 2 tane alımlar daha da uygun bence.

Şimdi hedefimde yine aynı markanın HC Complex ürünü var. 

Girin bakın vallahi çok iyiler.

Ne diyoruz: Sadece Huzur Olsun, gerisi gelir.

mujuks




Yorumlar

Popüler Yayınlar