15.Hafta Neydi?

Merhabaaaaa:)

Yine güzel bir Pazar sabahından size sesleniyorum. 
Uyanır uyanmaz su içtikten sonra çikolata yediğimi de gururla belirtmek isterim. 
Öyle bir uyanıyorum ki sanki 1 haftadır açmışım ve yemek yemem için o an gelmiş.
Böyle bir açlık yok. 

Geçen hafta doktora gittim.
Yurt dışına gönderilen kan testi var ya hani %100'e yakın sonuç veren dayanamadım onu yaptırdım. Aslında gerek yoktu, doktorum da hatta gerek yok dedi çünkü 2'li testte sonuçlarımız çok güzel çıkmıştı ancak ben tabii ki içten içe kendimle savaştım ve yaptırdım. 
Saçmaydı farkındayım ama ne yapayım içimde mi kalsaydı. 

İlk 3 ay da verdiğim 1 kiloyu geri almıştım geçen hafta.
Ancak hafta başı yeniden kusmaya başlayınca muhtemelen o da yine gitti.
Şimdi açık kapatıyorum dermişim:P
Yok yok az kiloyla ama sağlıklı ilerlemek lazım biliyorum.

Size bir de arada kum döktüğümden bahsetmiş miydim?
Üşütme sonucu hayatımda kumduri taştır nedir bilmem ama bu dönem kum dökerek ilkleri yaşadım. Neyse ki geçti çok şükür. Doktorum bir tane toz ilaç verdi, gece uyumadan hemen önce içip bir daha tuvalete gitmiyorsun sabaha kadar. 

Şİmdi geldik 15'e.
Bu arada karnım bayağı çıktı erlen oldu birazcık ama çıktı napalım. :)
Ben sevdim ama bence kadınların en en en rahat yaşadığı dönem.
hem ne giysem verdi çok yok hem de çıksın, görünsün istiyorsun mutlu oluyorum ben valla.
Sonuçta kaç kere geliyor ki başına.

Biraz baş ağrılarım arttı. Minoset dışında da başka ilaç vermedi doktorum, minoset neye yarar.

Cinsiyeti de belli olmadı daha artık meraklanmaya başladık. Gerçi tahminim var ama olsun:)




İyi Pazarlarrrrr:)

Yorumlar

Popüler Yayınlar