Divorce, Bayılma, İnsanlar

Bu akşam ajanstan bir arkadaşımla çıktık daha doğrusu arkadaşım "Seço çıkıyor musun birlikte gidelim mi?" dedi bende ok dedim ve çıkıp önce metro'ya bindik ardından marmaray'a geçtik. 
Marmaray'a giderken bir de içimden bir şey aktı gitti sanki, dedim ki "ben hiç iyi hissetmiyorum kendimi" sonra arkadaşım bana sarıldı, yer verir misin arkadaşım hamile dedi insanlara sonrası bende yok. Gözümü bir açtım yerdeyim, bir kişi bana su veriyor. 
Resmen inanamadım. 
Ne olduğunu asla anlamadım. 
Bayılmışım.
Neyse ki şükürler olsun ki arkadaşım yanımdaydı. Ya o olmasaydı??

Sonra çıktık doktoru aradım hemen (bu arada bu tip durumlar da kocanızdan önce doktoru arıyormuşsunuz çok net bilgi) bana "tansiyonumun zaten düşük olduğunu, havasızlık, açlık, tansiyon düşüklüğünün neden olduğu söyledi". Tabii şimdilik yarın kendisini gidip göreceğim bakalım ne diyecek.
İnşallah bu dediklerinden öteye geçmez. 

Biliyor musunuz arkadaşım anlatıyor ben kendime geldikten sonra. Marmaray'da kimse yardımcı olmamış. Herkes ya uyuyor, ya başka şeyle ilgileniyor kimsenin umrunda değil orada bir insan mı var ne oluyor. Eğer ben tek olsaydım napacaktım?
Ya çok kötü düşseydim?
Ya bebeğime ya da bana bir şey olsaydı?
Hamile olmamı bırakın kafamı vurdum diyelim, ne olacaktı?
Bu kadar duyarsız olmayı nasıl başardık hiç anlamıyorum gerçekten. İnsanlık denen şey gerçekten günden güne ölüyor. Herken bana birşey olmasın, ben kendimi kurtarayım, bana dokunmayan yılan bin yaşasın durumunda. 
Yazık…
Umarım bizden sonraki nesli iyi yetiştiririz de duyarlı, iyi insanlar olurlar. 


Neysee hadi bu sevimsiz konuyu geçiyorum şimdi.

Sarah Jessica Parker sevmeyen kadın yoktur heralde. Sex And The City izlemeyen?
Ben defalarca izledim tüm sezonlarını ve filmlerini.
Şimdi yeni bir diziye başladı: DIVORCE.
Daha 2 bölüm oldu. Öyle sürükleyici ötesi bir dizi değil ama eğlencelik, güzel tavsiye ederim.
Bana iyi geliyor. Bilmiyorum belki ben kadını çok sevdiğim için olabilir.





öptümmmmmmmmmmmmmmm:))))








Yorumlar

Popüler Yayınlar