22.Haftada Neler Oluyorduuuu

Hello,

Uzun zamandır yoktum malum günden güne büyüyen göbek, bebek:) her gün işe git gel, e ev hayatı, hormonlar, vücudun değişimleri, ruhsal dengesizlikler:P derkeennn geldik bu günlere.:)

Bir kaç hafta önceki halim bu.
Tabii şimdi azıcık daha büyüyüm:)



En son 3 kilo almıştım, yeniden tartılmadım acaba kaç oldummmm?
Dünyayı yeme isteğiyle yaşıyorum resmen. 

Neyse efenim bu arada rutin kontrollerimiz dışında olması gereken 20.haftadan sonra yapılması gereken detaylı ultrasona girdik. Çok heyecan vericiydi elbette. 

Bu arada kansızlığım zirve yaptı yeni bir ilaca başladım: Ferro Sanol Doudonal. 
Vitaminlere, dikkatli yaşamaya devam.

Şu an ajanstayım yarın 2 tane sunum var. Bazı durumlarda işler beklemiyor işte napıcan ekmek parası. 
Cok net şunu söyleyebilirim ama hamile kadının ya kendi işi olacak ya da evde olacak bence. Ne kadar rahat geçirirse geçirsin evde olmak gerçekten önemli.
Hemen yorulduğun bir dönemde gerçekten evinde ayaklarını uzatıp yatmak çok muhim a dostlar.
Bunu yapabilenler şanslı öyle diyeyim:)

Hadi ben kaçtım.  

mujuks




Yorumlar

Popüler Yayınlar