24.Hafta Biterken, Hangi Oyunlara Gittim, Neler Yaptım?

Düzenli blog yazmak isteyip yazamayan bir tek ben miyim?
İnanılmaz üzülüyorum. 
Şimdi diyeceksiniz ki tutan mı var? E yok haklısınız ne diyeyim.

Neyse…Umudum hep var. 

Bu aralar mutsuz günlerden geçiyoruz yine. Geçen hafta Beşiktaş patlaması dün Kayseri…Acımızın bence artık tarifi yok. Alışmıyorum kendi adıma ama bazen izlemekten ve kaygı duymaktan başka da elimden sanki birşey gelmiyor gibi.
Böyle bir ülkeye çocuk getirecek olmak ayrı bir kaygı sebebi ancak ülkemi seviyorum ve bu günlerin geçeceğine sonsuz inanıyorum. İnanmak zorundayım kaygıyla yaşamam, yaşamayız. Bu ülke neler gördü neler atlattı öyle düşünelim ve gelecek için gerçekten umudumuz ve en önemlisi inancımız olsun. 

Tüm bunlar olup biterken ben 24.haftayı geride bırakıyorum bugün. 
Bu arala grip olmam dışında maşallah süperiz bebişle. 
Gerçekten ilk 3 ay bittiği zaman dendiği gibi 2.trimester hamileliğin balayı gibiymiş. Mikemmel:)
Bakalım son 3 ay kahramanlarımızı neler bekliyor olacak. 

Buralar da yokken çocuğum kültürlü olsun diye tiyatrolara götürdüm.:p

İlk olarak "Bir Delinin Hatıra Defteri"ne gittim. Erdal Beşikçioğlu'nun performansını izledim aynı oyunu farklı bir şekilde Genco Erkal'da oynuyormuş ama ben özellikle Erdal Beşikçioğlu'nu seçtim. Duymuştum kapalı gişe oynadığını e dedim izlemeden olmaz adam kaç yıldır oynuyor, ayıptır. 

Yaşadıklarından dolayı adım adım deliliğe giden bir hikayesi var. Yaşadıklarıyla baş etmeye çalışan ve yavaş yavaş deliren bir adamın hikayesini izliyorsunuz. 

Dekor ve performans gerçekten çok iyi, tavsiye ediyorum. 

Maslak Uniq İstanbul'da oynuyor. 







Bir diğer oyun Craft Tiyatro Kadıköy'de izlediğim, kendisine ve snaplerine bayıldığım Enis Arıkan ve Ezgi Mola'nın yeni oyunu olan: 10-11-12 oldu. 
Gerçekten çok güzeldi.
Enis Arıkan sevdiğim için değil ama gerçekten yetenekli bir oyuncu. Kendisini tiyatro sahnesinde daha önce Garaj oyununda izlemiştim ki oradaki performansı gerçekten dillere destandı, yine oynasa gitsem diye bekliyorum.

Bu oyunun konusu için gerilim yüklü bir komşuculuk diyebiliriz.
Lüks bir rezidansta yaşayan komşuların hayata bakışları ve aralarında geçenleri anlatıyor. 
Bence kesin izleyin, biletler satışa çıktığı an bitiyor takipte kalın ve kesin izleyin ay nolur izleyin vallahi çok güzel. 

Bu arada söylemeden geçemeyeceğim Enis Arıkan'ın oyunda giydiği kıyafetlere ba-yıl-dım!!! Kim giydirmişse tebrik ediyorum gerçekten harika. 







Ve son olarak geçtiğimiz Cuma akşamı Zorlu'da yine kapalı gişe oynayan KOZALAR'ı izleyeme gittim. 
Demet Evgar, Binnur Kaya ve Esra Dermancığlu'nun performanslarını sergiledikleri, Adalet Ağaoğlu'nun yazdığı ve Ayşenur Şamlıoğlu'nun yönettiği bir oyun Kozalar. 
45 yıl önce soğuk savaşın devam ettiği dönemde iç savaş, terör, kadınların bu olaylar yaşanırken toplumdaki yerlerini anlatan bir oyun bu, absürd komedi şeklinde uzun olmayan bir oyun. 

Demet Evgar'ın güzelliği, Binnur Kaya'nın komikliği çok iyiydi.
İzleyin bence. 








Arada 12048474.kez izlediğim yeni yıl filmi ve benim için çok önemli olan THE HOLIDAY'i bir kez daha izledim tabii ki. Bayılıyorum özellikle her Aralık ayında izliyorum inanılmaz iyi geliyor bana o film. 
Siz de izleyin çok iyi gelecektir. 
Bu filmle ilgili daha önce yazı yazmıştım.









Yeni yıl yaklaşırken yeni yıl konseptli herşeye bayılıyorum, film, müzik, wallpaperlar..hemen hepsi içimi açıyor ve dibine kadar da yaşamaya çalışıyorum. 
Yeni yıl yeni umutlar, hayaller, hedefler, heyecanlar demek…





Ve son olarak bir oje sever olarak H&M'in bu kış çıkarttığı ojelerin renklerine bayıldım. 

Ve favorim olan bu 3'ünü aldım. 
Özellikle hardala bayılıyorum.
Ay foto makinesini bulamadım telden çekince böyle manasız oldu. :(




Ay ne yazdımm yazasım varmış resmen. 

Şimdilik bu kadar.
Pazar gününüzün kalanı huzurla geçsin efenim. 

Yorumlar

Popüler Yayınlar