Freelance mi? 9-5 mi?






Son 13 aydır aktif olarak bir iş yerine gidip çalışmıyorum. 
Ajans hayatının o kaosuna kendimi sokmamak ve gerektiği gibi Dodo'ya bakmak için daha öncede belirttiğim gibi işi bırakmıştım. Ama çalışmaya da çok alışmışım tabii bir yerden sonra bastı.

Şimdi çok güzel bir e-ticaret sitesinin ama çocuklara yönelik bir sitenin hem operasyonunu yürütüyorum hem de sosyal medyasıyla ilgileniyorum. Çok keyif alıyorum. Buradan bana bu fırsatı tanıyanlara da teşekkür etmek istiyorum. Çünkü biz çalışmaya alışmış ama işini doğumdan sonra bir şekilde bırakmış zorunda kalan analar olarak yeniden iş hayatına dönmemiz önemli ister evden ister giderek fark etmez. Evden sunulan böyle bir imkanda tadından yenmiyor. 

Neyse konumuz şu: Ooooo evden çalışıyorsun bir yandan çocuğuna bakıyorsun hayat sana güzel!! diyenler!! Şimdi yazacaklarım tam olarak size canlarım yaklaşın. 

İşte o hiç öyle değil beybiler. Öyle üstümde pijamam aman elimde kahvem ooohhh oturduğum yerden paramı kazanıyorum olmuyor işte. 
Bir kere alışmışız sabahın köründe bir yere gidip akşamın körüne kadar çalışmaya. Onu geçtim işe giderken kendimize bir çeki düzen veriyoruz mesela o da önemli bir unsur. Bir ruj bile hayat kurtarıyormuş. Ama bana kalırsa en önemlisi iş yerinde beğenmesekte bir düzen varmış arkadaş. O beğenmediğimiz toplantılar, statuslerrr canım onlar benim biliyor musunuz? Ben sanırım tam bir 8-5 insanıyım. Ajandam önümde olsun, herşey planlı olsuncuyum bu şekilde zor geldi bana kardeşlerim. Uzaktan zor bence beybiler. 
Fakat bunca dırdıra bırakır mıyım hayır!
Dönecek miyim ajansa şimdilik hayır! Hayat şartları tabii ki gerekirse döneceğim ekmek parası malum. 

Biraz daha deneyim kazandıktan sonra bu konuyla ilgili freelancilik hakkında madde madde nasıl planlı olunmalı, neler yapılmalı, bu işler nasıl bulunmalı konusunu ayrıca yazacağım. 

Şimdilik öptüm, kib, bay. 

Seçil 




Yorumlar

Popüler Yayınlar