"EYLÜL" Hoş Geldin



Eylül ayı benim için Ocak ayı gibi. 
Benim için yeni kararların alındığı, başlangıçların yapıldığı ay bu ay. 
Yılın geri kalanında ve yeni gelen yılda hepsine uyuyor muyum tartışılır:) Ancak gerçekten Eylül ayı içimde sevinç resmen. 

Yaz tatillerini de Eylül ayında yapan birisi olarak, sevdiğim adamın doğum günü olan ve evlilik yıldönümümüzün de bu aya denk geldiğini sayarsak bayılıyorum bu aya diyebiliriz. (Diğer en sevdiğim ay Mart. Hem canım oğlum doğdu hem ben:))

Yazın sıcak ve nemli havasının yerini serin havaya bıraktığı, içtiğimiz kahvelerin daha anlamlı olduğu, ince bir hırkayla istediğimizi yapabildiğimiz o güzel ay...

Ben liste yapmaya başlıyorum bugün. 
Bakalım ne kararlar alacağım bende heyecanlıyım. :)

Kararlarımızı sonra buraya yazalım mı?
Sonra bakarız bir 6 ay sonra nedir durum vaziyet:)

Sarı yaprakların arasında güzel bir sonbahar diliyorum herkese. 

Seçil 

Yorumlar

Popüler Yayınlar