Mustafa Sandal ile Harbiye Yıkıldı:)



Her halde ilk okulu bitirmemiştim çıktığı zaman. 
Aynı dönemde Tarkan, Mustafa Sandal, Burak Kut ve Serdar Ortaç çıkmıştı. 
Ben de ilk aşk olarak Mustafa Sandal'ı seçmiştim o dönem. 

O gun bugündür ki 25 yıl olmuş müzik hayatına başlayalı ilk günkü sevgimde azalma asla yok. 
Ergenliğin verdiği fanatiklik yok elbette ama cidden seviyoruz kardeeeşiiimmmm:)

Hatırlıyorum odamın duvarlarında o kadar  çok posteri vardı ki duvar gözükmüyordu.
Bir gün kuzenime tavana nasıl poster asarız diye sormuştum:)

Ailem, arkadaşlarım herkes aşkımdan haberdardı. 
İçimde tutmayı sevmem:))))

Mersin'de yaşayınca tabii o zamanlar bir de konserlere gitmek neredeee.
Kim kaybetmiş ben bulayım Musti'yi.
Bir gün stadyuma gelmişti. 
Stadyum bizim evin dibi. 
Tutturdum resmen gideceğiz de gideceğiz. Maceraperest annem topladı ekibi götürdü bizi. 
Bir de kuzenim var o da hasta benim gibi. Ölüyoruz heyecandan görmeyin. 
Neyse Musti sahneye çıktııı bit kadar ama nokta resmen biz başladık ağlamaya hahahahah Hala hatırlar hatırlar güleriz.:)

Ve sonra yıllar geçti hiç konserine gitme fırsatım olmadı. 
Göcek'e her sene gittiğimiz zaman onlarda ailecek orada olurlar. 
Takipteyim, bilirim;)
Tabiii hiç karşılaşmadık. Annesi ve çocuklarını görmüşlüğüm var ama kendisini yok tabii:)

Veee bu sene ben Nişantaşı'nda çalışmaya başlamışken Musticiğimde Harbiye'de konser verdi sağolsun.
Tek başıma, en önden biletimi aldım ve gittim.

İlk çıktığı andan son ana kadar 35 yaşındaki Seçil değil ilk çıktığı günden beri onu çok seven Seçil izledi resmen konseri. 
Zamanda yolculuk gibiydi...
Her şarkısında bir anım var...
Sevinçlerim, üzüntülerim, ilk aşkım, son aşkım, hayal kırıklıklarım...
Harikaydı...









Tüm şarkılarını çok ama çok severim ama en sevdiğimle sizi baş başa bırakıyorum:)

Yorumlar

Popüler Yayınlar