30 yaşımın ilk günü

Yeni kararlar aldığımdan bahsetmiştim hatırlarsanız.
30'un ilk gününden itibaren bu kararlara uymak için kendime söz verdim. Aksi halde ne anlamı olacaktı ki zaten...

İlk başta her kadının verdiği söz gibi spor yapmaya başlama sözü verdim kendime. Ama bunu katı kuralları olmadan ve sınırlandırmadan yaptım. Yani evet dün ilk günümdü ve sahilde 1 saat 15 dakika yürüdüm ama örneğin şunu yemeyeceğim bunları asla yemem de yapmadım. Önce zaman tanımam gerektiğini düşündüm bünmyeme, önce spora alışsın bakalım sonra yavaştan yavaştan yememelere de başlarız. 
O kadar uzun zamandır spor yapmamışım ki ne kadar güzel bir duygu olduğunu unutmuşum. Evleninde kocaya yemekler yapayım da beni daha çok sevsib psikolojisinden danaya döndüğümüz için oluyor hep bunlar. Türk anneleri yüzünden hep ahhhh ahhhhh.

Uzatmayacağım kısa kısa her gün burdyaım bilesiniz.
Dışarıda kapalı ve yağmurlu bir hava var. Bu hava eşittir ben demek. Nasıl mutlu oluyorum anlatamam size.  Yaz gelmese de olur yani. London'a taşınmam lazım benim mutlu yaşamak için kesinlikle.

Hadi ben kaçtım sahile yürümem lazım.

Mujukss

Yorumlar

Popüler Yayınlar