Hoş geldin 30;)

14 Mart 1984 günü dünya'ya gelen bir ben var.:)
2 gün önce de aynı günde 30 yaşıma girmenin mutluluğu, şaşkınlığı ve azıcık da olsa "artık 30 yaşında kadınım tamam mı, daha mantıklı ve olgunum, dediklerim de mantıklı, haddinizi bilin" modundayım. 

Yeni yaşıma girerken yeni kararlar da aldım tabii. Ben bunu her sene yaparım aslında ama bu sefer ki tahmin ettiğiniz gibi farklı oldu. Tüm kararlarımı gözden geçirdiğim zaman anladım ki gerçekten büyümüşüm ben. İsteklerim farklılaşmış, hayattan zevk aldığım şeyler değişmiş, önceliklerim yer değiştirmiş, sank, o güne kadar hep yarımmışım da 30'a girdiğim an tamamlanmışım gibi bir duygu oluştu bende.
Abartıyor olabilirim sakin olun, henüz yeni alışıyorum napalım azıcık dayanın. :)

Düşündüğüm zaman bu yaşıma kadar aslında ailem hep yanımdaydı ne şanslıyım ki hala da yanımdalar, Allah sağlık versin onlara. Hep yanımda dostlarım vardı en sevdiklerim hala da varlar. Yenileri de eklendi ve hepsinde çok şanslı olduğumu sürekli tekrarlıyorum. Hep güzel okullarda okudum, sevdiğim şeyleri yaptım, hayattan zevk almayı öğreten ailem sayesinde mutlu oldum ben hep, zaten benim çıkışım bu sanırım. Hep sevdiğim iş'te çalıştım ve çalışıyorum. Aşık oldum bir kaç kez, bazılarına kavuştum bazırlarına uzaktan baktım dibie kadar acı çektim falan ama en son aşık olduğum da aklım başımdan gitti, mahvoldum ya kıskançlıktan öldüm, ne yapacağımı bilemedim garip şeyler hissettim ama noldu "O BENİM OLDU" hahayttt artık nasıl sevip de adama elektrik gönderdiysem evlendik bile heyooooo:))))) 
O BENİM EN BÜYÜK ŞANSIM. Şükürler olsun ki...

Hayatla ilgili bazı korkularım vardır hep benim sürekli vardır ama. Planlar yaparım hep ona uyulmadığı zaman bir kere azıcık kaysa planım telaştan ölürüm ama asla belli etmem. Yeni yaşımla beraber tüm bu telaşlarımın bitmesini ve azıcık da olsa rahatlamayı diliyorum.
Ben ehp istediklerini alan biri oldum şu yaşıma kadar. Kalpten istediğim herşey benimle oldu eninde sonunda, şansım umarım hep devam eder.

Uzatmayacağım hadi yine iyisiniz.:)

Hoş geldin yeni yaşım 30, iyiki geldin...

Seço

Yorumlar

Popüler Yayınlar