Kafası Karışık Pazar Günü

Yazmak istediğim çok şey var. Beynimde yazacaklarım uçuşmakta ama ne yazacağımı bilmiyorum gibi bir durum içerisindeyim. Ne hoş değil mi?

Geçirdiğimiz hafta benim için süper geçmedi. Beklenmedik üzücü olaylar yaşadım malesef. Allah'a şükür ne hastalık ne ölüm gibi sonuçsuz porblemlerim var ama insanız işte, beklemediğimiz bir şey oldu mu ister istemez azıcık isyan edip sonra toparlanıp sonra halimize şükretmeye başlıyoruz ve sonuç: herşey normale dönüyor. Olması gereken de bu zaten...

Bu hayatta başımıza gelen her olay bambaşka bir olayın habercisi aslında okumayı bilirsek. Tanıştığımız her insan, okuduğumuz bir kitap, gittiğimiz yerler... O "an" da yaşadıklarımız çok önemli. Farkındalık kazanmak lazım ki hayattaki mesajları alabilelim.

Dün bir kitap okudum, uzun zamandır bu kadar gülmemiştim bir kitabı okurken.
"KOCAN KADAR KONUŞ" kitabın adı. Şebnem Burcuoğlu yazmış süper yazmış. Hala gülüyorum yazdıklarına. :))))))
30 yaşına gelmiş ve bu süreçte bekar kalmış, evdeki kadınların üzerinde yarattığı baskı ve sonuçlarını okurken her türk kadını kendinden birşey bulacaktır KESİN!!:))) Bak garanti veriyorum gidin okuyun ya valla, bir kaç saatte bitiyor kitap zaten çerezlik.
Şimdi "sen evlisin tabe konuş oradan" demeyin, sonuçta biz de bugünlere kolay gelmedik, aynı yollardan geçtik yaneee lütfennn:) Taktik lazımsa vereyim:PP Şaka şaka her koyun kendi bacağından nasıl asılıyorsa her türk kadını da bu uğurda kendine özgü taktik ve tripler geliştiriyor ki sonucu mutlu bitsin hehehe yalan mı ama?:)

Neyse başta da belirttiğim gibi kafası karışık bir haldeyim belki gün içinde yine gelir yazarım.
Şimdilik yazacaklarım sanırım bitti.

Huzurlu bir Pazar olsun,

Sevgiyle
Seço




Yorumlar

Popüler Yayınlar