Kasım

3 gündür evde hasta yatıyorum. Kocacım sağolsun bir hastalandı beni de hasta etti.
İkimiz birlikte yatışlardayız ilaçlarımızla. 

2 gündür düşünüyorum. İşe gidemedim mesela ama şöyel bir kafa rahatlığı yaşayamıyorum. Hep aklımda içimde bir huzursuzluk hakim. Neden? Sonuçta işe keyfimizden gitmemezlik yapmıyoruz. Hep dürüst, iyi niyetle çalışıyoruz kendi adıma en azından ben öyleyim. Hepimizin ortak amacı ve tek amacı para kazanmak. Ve kendimize yakışır biçimde çalışmaya gayret gösteriyoruz. 
Peki neden 2 gün hasta yatmamıza rağmen ruhumuz huzursuz? Çünkü öle hissettiriyorlar. Kasıtlı değil belki sonuçta hepimizin gördüğü muamele o. Doğrusu o sanıyoruz belki.
Ama ne gerek var??
Biz 2 gün olmayınca battı mı şirket?
Hasta olmak mı suç?
Nedir yani!!!

Ve sonuç. Ben ne yapıyorum???? Neden kendimi üzüyorum. Ben değil miyim en önemli olan şu hayatta. Eeeee????

Yapmak istediğim ama cesaret edemediğim şeyler var. Belki de etmeliyim. Sıkışıp kalmak çözüm değil belki. Ama belki...
Gerçi yaşamadan da bilinmez ya neyse. 

Belki de bir gün hayallerimin işinde çalışırım.
Kim bilir??

Yorumlar

Popüler Yayınlar