Ne İzledim?

Tabii ki INTERSTELLAR ;)

Ben çok çok çok beğendim.
Ya siz?

Bilim kurgu çok sevdiğim bir tarz değil aslında. Ancak kocacım sayesinde hatta biraz da zorlamasıyla filme gittim. Sonra kendisine binbir teşekkür ettim. 
Kendisi film konusunda sinema bilgisi konusunda gerçekten uzmandır çok güvenirim. 

Neyse filme dönersem Matthew Mcconaughey tatlışı ne güzel oynamış. Kızı rolündeki o güzellik peki. Peki ya görüntüler... Ay Allah'ım yeniden izlemek için sabırsızlanıyorum resmen.


Filmde tabii ki kopuk yerler var. Belki o yerler kopuk değildir gerçi bizim kuantum, fizik vb gibi konuları ayrıntılı bilmediğimizden de olabilir ama kopuktu bana göre:) 
Fakat filmin geneli benim için önemli olduğundan dolayı ayrıntıları sorgulamadım. Sonuçta bu bir bilim kurgu. Herşey mübah:)








Buradan beni duyan gören varsa yorumlarını paylaşsın lütfen lütfeenn.
Çünkü gerçekten filmle ilgili yorumları merak ediyorum.

Haydin iyi geceler yedi cüceler.



Yorumlar

Popüler Yayınlar