Ne Giydim?

Geçtiğimiz hafta nasıl bir haftaydı ve nasıl bitti hala inanamıyorum.
Yoğunluktan ölüyordum ki hafta bitti neyse ki:)
Bu yoğunluk içinde bir akşam kocayla yemek ve sinemaya kaçış planı gerçekleştirdik. Ne izledim daha sonra yazacağım tabi ki.
Bu arada ne giydim ona bakalım istedim. 

Kış geldiği zaman yaza nazaran en sevdiğim şey elbise ve etek giymek. Uzun ve renkli çoraplar, çizmeler hem şık hem rahat hem de pantolon gibi daraltmadan mis gibi giy çık tadındalar.

Kışı zaten seviyorum. Bir de böyle giyinme şansı olunca daha da seviyorum. 





Bugün workshop'um vardı ve sabahtan itibaren akşam sinemayı da hesaba katarak hem rahat hem spor+şık olmak amacıyla bu kombini yaptım ve giydim. Miss gibi oldu valla:)

Gri en sevdiğim renk. Herşeyim gri özellikle kış dolabımda.

Kazağımı ve eteğimi Mango'dan almıştım.  
Çorabım Penti. 
Ayakkabım Zara.Zara


Süper bir hafta olması dileğiyle.
Mujuks. 

Yorumlar

Popüler Yayınlar