İlk Nasıl Öğrendim?

Malum biz kadınların her ay yaşadığı "mazeretim var asabiyim ben" durumu bu tip durumlar da bildiğimiz gibi duruyor. :)
Ben de 1 Ağustos'ta fark edip hemen test yaptım eczaneden alıp. Sonrası şaşkınlık:)
Sonra hemen bir tane daha test istedim ve yaptım kesin olsun diye o zaman rahatladım.
Ardından hemen ertesi sabah kan vermek için hastaneye gittim ve sonuç pozitifti. 
Ancak bir sorun vardı: bir doktorum yoktu. 
Şimdi diyeceksiniz nasıl olmaz?!
Hazırlıksız yakalandık diyelim:)
Neyse ben tabii hemen doktor arayışına girdim, güvendiğim kişilere sordum kendi bildiğim doktorları aradım derken CANKAT Kadın Sağlığı Merkezi'n de karar verdim. 
http://www.cankatklinik.com
Orada bildiğim bir kaç doktor vardı ancak randevu almak için müsaitler miydi, şu an ne yapmam gerekiyordu  acaba sorularıyla beni şuan ki doktorum Mehmet Ergez'e bağladılar. Kendisine kısaca durumu anlattım kendisi %70 hamile olduğumu ancak 1 tane daha kan testi yaptırmam gerektiğini ancak o şekilde kesinleşeceğini belirtti. 2 gün sonra yeni yaptırdığım testten sonra kendisiyle konuşup durumu netleştirdiğimiz de hemen randevu aldım ve gittim. Ve serüven başladı.

Kendisi dünyanın en sakin ve rahat doktor olabilir gerçekten ki benim gibi pinpirik ve panik bir insan için bulunmaz bir nimet oldu şükürler olsun ki. 
Şu an 11.haftanın son günündeyim. 12den gün alıyorum:p Bugüne kadar kendisiyle her görüşmemiz süperdi, hamile kalmak ya da hamile olanlarınız varsa tavsiye ediyorum doktorumu. 

Ben her dakika doktorunu arayan kişilerden değilim ki bugüne kadar gerçekten zor bir hamilelik geçirdim (detaylarını ayrıca yazacağım) Ona rağmen aramadım diyebilirim. Gerçi kendisi aramadığım için azıcık kızıyor:)

Yani anne adayları tavsiye ediyorum tabii ki en iyi doktor ve yer burası değil. Eminim herkesin doktoru süperdir. Ben nacizane kendi durumumu anlattım. 

Şimdilik bu kadarrrr. 
Öperim. 

Yorumlar

Popüler Yayınlar