Yaşasın Hamişlik:)

Merhabalarrr,

Görüşmeyeli uzun zaman olmuş. 
Bu geçen zaman diliminde ülkemiz adına kötü günler yaşadık ve malesef irili ufaklı şekilde yaşamaya devam ediyoruz. Umuyorum ki bu günler geçecek ve biz çok daha güzel, ülkece hak ettiğimiz güzel günlere ulaşacağız. Biz ayrım yapmadan çok güzel insanlarız. 

Ülke durumu bir yandan bizim hayatımızda da minik! bir değişiklik oldu. 
Ağustos başında hayatımıza bir minik geldi hoş geldi.:)
İçimde büyüyen yeni dünyaya alışmaya çalışmak epey zor oldu. Birbirimize adapte olmamız bizi zorladı. Kusmalar, baş dönmeler, yemek yiyememe vb tüm olması gereken hamilelik etkilerini yaşadım. Bünye işte bana denk geldi. 
Bu konularla ilgili detaylı yazılar yazacağım ancak şunu söylemek isterim ki her ne zorluk yaşarsam yaşayayım her saniyesine değer. Şükürler olsun bizmle. 

Bu arada 2 kere tatil yapma fırsatım oldu. 
Bir tanesi sevdiğim, doğduğum, aşık olduğum şehir olan Mersin'e gitmem. 
Diğeri de bayram tatiliyle birleştirdiğimiz Bodrum tatilimiz. 
Güzel geçtiler, bekledik, hak ettik, kazandık:)



Veeee bu hafta havalar soğudu çok şükür. Nasıl özlemişim anlatamam. Üşümeyi özlemek, yağmuru özlemek benim için vazgeçilmez bir durum zaten. Seviyorum kardeşim elimde değil. 

Şu an Cuma sabahı saat 08:01, kahve yaptım ki kahve aşığı bir insanım 3 aydır 2.kere içiyorum gerçi size tavsiyem hamilelikte fazla kahve ve çay iyi birşey değil.
Hava buz gibi,deniz bir harika gözüküyor, güzel bir müzik…
İşe gitmeden önce meditasyon gibi oluyor. 

Herkese hayırlı bir Cuma günü diliyorum. 

Gününüz güzel geçsin. 

Öperim. 




Yorumlar

Popüler Yayınlar