Ne Zaman Bitecek Bu Bulantı ve Kusmalar (!)



2.aya girdim ama ne girmek. 1.Ayın sonunda başlamıştı bulantı ve kusmalarım ve 2.aya girdiğimde 3.ayın sonuna kadar bitmek bilmedi. Etrafımdaki arkadaşlarım hiç yaşamamışken ben dibine kadar yaşadım. Tamamen bünye işte. 
Hayatım da hiç unutamayacağım bir dönem oldu heralde çünkü hiç yemek yemeden sadece çubuk kraker, Eti Gong ve peynirli tost  ile beslendiğim tek dönemdi ve öyle de kalacak. Bir daha bu 3 besini görmek istemiyorum en azından uzunca bir süre. 
Su bile içemedim şaka yapmıyorum su ya su! Kana kana susadığım zamanlar da sadece bir yudum su içtiğim bir dönemdi. Dönemdi diyorum sanki yıllar geçmiş üstünden daha geçen hafta başı devam ediyordu resmen. 
Yaz ayı olması, herşeyin kokması, çok susamam, hemen acıkmam ama yiyememem, tatile gitmemiz ve yeme-içme konusunda korkunç geçmesi gibi bir sürü şey…
Gerçekten hiç ama hiç geçmeyecek ve hamileliğimin sonuna kadar bu şekilde gidecek korkusuna her gü kapıldım. Ama çok şükür geçti. Geçen haftadan beri verdiğim kiloları geri almşımdır. 
Yemek yemek en güzel şey:)
Su içmek daha da güzel şey:)
Tabii abartmamak da lazım malum o zaman da kilo alacağım. Çok almak istemiyorum bu dönem. Tabii ki alacağım işin şanında var ama dozunda olsun istiyorum. 
Su konusunda doktorum mideni bulandırıyorsa içme demişti, yudum yudum aralarda iç bazen de yudum yudum soda iç demişti. Soda gerçekten mideyi rahatlatıyor. 

Bu arada benim doktorum mide bulantıları için "Zofer" diye bir ilaç verdi bana. Nadiren içtim kendi inadımdan ilaç içmem diye ama içtiğim nadir zamanlar da faydasını gördüm. Yemeklerden 1 saat önce aldığınızda gerçekten işe yaradı.

Şimdilik bu kadar ben ajana gider;)

Öperimm.


Yorumlar

Popüler Yayınlar