Annelik:Büyük Konuşmama Sanatı!

En son hatırlarsanız "alı oldu ama hiçbirşeyi yok" diye ahkam kesmiştim:)
Ahhh ahhh sonra ne oldu anlatayım.
Akşam oldu ve Dodo susmak bilmeyen bir şekilde ağlamaya başladı.Ama böyle bir ağlama yok.
Çocuğumun etini koparıyorlar sanki öyle bir ağlama. 
Ateş yok sadece çılgınca ağlama var. 

Biz Nazo'yla bir panik bir panik tabii.
Hemen Calpol verdim.
Emzimeye çalışıyotum ama nafile.
Calpol'dan yaklaşık 5 dakika sonra birden emmeye başladı ve ağlaması kesildi ve 3 dakika içinde uyudu.
Ben şok!
Sonra doktoruna yazdım tabii 6 saat sonra yeniden Calpol ver dedi, gece verdim ertesi güne birşeyi kalmadı.

Demek ki neymiş: Bebeğin varsa öyle rahat rahat atıp tutmayacakmışsın.
Ders 1:)

Geçen hafta İzmir'e gittik ailecek. 
Dodo'nun ilk yolculuğu ve ilk uçak yolculuğunu yaptık. 
Stresliydim tabii ben nasıl gidecez çocukla uçakta acaba diye.
Neyse sorunsuz gittik çok şükür. 

Dayım, ananem herkesler oarada.
Ananem hasta ve yaşlı olduğu için Dodo'yu götürmek istedik.
Ben ananemin en son çocuğu gibiyim, en son bana baktı sağolsun.
Yengem çok tatlıdır hep cin fikirleri vardır. 
Dodo içinde Zihni Sinir bir yatak yapmış aşağıda buyrun:)
Çok tatlıydı hep uyudu orada valla. 




Yorumlar

Popüler Yayınlar