Hamileliğe Özlem

Hellori,

Bebesi 3.ayına girmiş anne olarak karşınızdayım. 
Geçen 2 ay nasıldı ayrıca paylaşacağım ama bildiğim tek dünyanın en muhteşem duygusunu yaşıyorum ben de evlat sahibi birçok ebeveyn gibi Allah'a şükürler olsun. 

Hazır Dodo uyuyorken yazayım dedim. 
O uyurken hamilelik fotolarıma baktım da "vay arkadaş"!!
Şişseymişim. Ben de kendimi fit hamilelerden sanıyordum yazık bana hahahaha
10 kilo alınca kendimi Ebru Şallı'nın hamile hali gibi sanmışım meğer.

Halime bakın.
Şu kendine güvene bakın hahahah
Son zamanlarımdan bir kare bu.
Özlemiyorum desem yalan olur valla, hatta şimdiki aklım olsa daha da sindire sindire yaşardım o 9 ayı.
Çalışınca zor oluyor tadını çıkatmak.
2.çocuğu yapacak olursa çalışmamak hedefim valla.
Kocacığıma sevgilerle:)

Ay bu arada çok şükür yaz geldi hiç gelmeyecek sanmıştım.
Bu sene yazın çalışmıyorum yaşasın doğum izni bekle beni Mersin:)





Yorumlar

Popüler Yayınlar