Bir Ölüm ve Birkaç Skandal

Uzun zamandır kitap okumuyordum nedeni malum çocuk büyütüyorum:)
Sonra dedim ki yok bu böyle olmaz tek başına bile olsan okumamak ne demek hemen başlıyorsun. 
Fakat tabii ki hızlı bir giriş yapmak için kalın ve kafa yoran bir kitap yerine tercihim bana zevk verecek, duygularımı hoş tutacak bir romandı. 
O da diğer kitaplarını da zevkle okuduğum French Oje'nin "Bir Ölüm ve Birkaç Skandal" kitabı oldu. 



Tabii ki beğendim:)
En sevdiğim kitap türlerinden bu tip entrikalı, bilmeceli, bulmacalı hikayeler.
Hele de içinde aşk varsa. 
Çünkü Aşk Olmadan Aşk Olmaz;))

Valla tavisye ediyorum. 
Kitaptaki karakterlerin bence birbiriyle uyumu çok güzel işlenmiş, bağlantılar ortaya çıktıkça şaşırıp kalıyorsunuz.
Ve sonunda "e bitti, acaba devamını yazacak mı?" oluyorsunuz. 

Heyecanla bekliyorum ben.





Güzel bir hafta dilerim herkese. 

Sevgilerrr, Saygılarrrr

Yorumlar

Popüler Yayınlar