Vazgeçme!

Eğer bazı şeyleri değiştimek gibi bir imkanım olsaydı eğer kesinlikle ama kesinlikle 20'lerimde yurt dışına gider orada hayal ettiğim hayatı elde etmek için elimden geleni yapardım. 
Çok ülke gezmedim çünkü uçaktan çok korkuyorum:) Ama düşününce herhalde ya Amerika'yı tercih ederdim ya da İngiltereyi. Alakasız oldu değil mi?:) Bilmiyorum bence öyle olurdu yani.

Nereden geldim bu konuya bilmiyorum.
Bildiğim tek şey Türkiye'de özellikle benim gibi İstanbul'da Reklamcılık yaparak para kazanmaya çalışıyorsanız eğer gerçekten çok gereksiz birşey çalışmak, didinmek. 
Çünkü suya yazmaya çalışsam daha iyi cidden.

Buradan 20'li yaşlarıma sesleniyorum. 
Kızım git, hayatını yaşa ve takılma!
Ciddiye alma!
Sadece SEN varsın bunu da ASLA unutma!
Ve sadece Sev!
Hayal kurmaktan hiç vazgeçme, hep hayal kur kesinlikle gerçekleşecek!




Şimdiki hayatımdan memnun değilim diye değil bu yazdıklarım sadece insanın inandığı ve istediği zaman yapamayacağı şey olmayacağını 34 yaşımda öğrendim de ondan.
Yoksa gerçekten gerek canım kocam ve tabii ki dünyalar balı can oğlum bana yeter de artar bile. Çok şükür varlar. 
İyi ki...

Vazgeçmeyin!








Yorumlar

Popüler Yayınlar