2019'dan Neler İstiyorum?




Bol kahve içmeyi istiyorum. (şekersiz;))
Şeker, çikolata ve özellikle tuzlu tüm atıştırmalıklardan vazgeçmeyi istiyorum. 
Uzun zamandır ihmal ettiğim dişçi konusunu halletmeyi istiyorum. 
Yeniden üniversite sınavına girmeyi istiyorum.
Yogaya başlamak istiyorum. 
Araba kullanmak istiyorum. 
Bol bol seyahat etmek istiyorum hatta en çok bunu istiyorum.
Minimalizmi öğrenmek istiyorum.
Zero Waste'e giriş yapmak istiyorum.
Bol bol yazmak istiyorum.
Ve tabii ki okumak. Çok okumak...
Kendime ve aileme bakmak, sağlıklı olmak ve huzurlu olmak en büyük dileğim. 
Farkındalığımın yüksek olmasını istiyorum.
HAYIR demeyi öğrendim madem gerçekten gerekli durumlarda HAYIRı yapıştırmak istiyorum.
Evimizin dekorasyonunu en minimal ve efektif şekilde değiştirmek istiyorum. 
Güzel müzikler, güzel ve sağlıklı yemekler ve sevdiklerimizle birlikte kalabalık masalar, güzel sohbetler istiyorum. 
Deniz istiyorum. Denize girmeyi, içime çekmeyi, dinlemeyi...
Deniz kenarında bir ev istiyorum. (Tamam bu pek inandırıcı olmadı ama ben isteyeyim hayat bu:))

Aslında listem uzar ama en temel isteklerim bunlar.

Ya sizinkiler??





Yorumlar

Popüler Yayınlar