Ne İzledim? // Şşşşşşş...Şampiyon Bold Pilot Geliyor!

Türk filmi izlemeye bayılırım özellikle de sinemada. Nedense türk filmlerine çok değer verilmediğini düşünürüm ve filmlerin gişe sonuçlarında eğer az izlenmişse üzülürüm falan. 

Uzun zamandır "Şampiyon Bold Pilot" filmini izlemek istiyordum. 
Hayal meyal hatırlıyorum Bold Pilot'ı merak ettim. Bir de Farah Zeynep Abdullah'ı sinemada izlemeyi gerçekten çok seviyorum. Bence çok yakışıyor beyaz perdeye. En önemlisi de filmin konusunun gerçek olması ve kahramalanlarından birinin hala hayatta olması. 

Pazar sabahı koşarak sinemaya gidip ilk seansta tek başıma yerimi aldım. Misss:)

Ve başladı...



Birşey diyeyim mi: İlk 3üm arasında. Öyle güzel ki...

En önemlisi de, 34 yaşında biri olarak, benden yaşça çok küçük ama böylesine yetenekli genç oyuncuların bizim ülkemizden çıkması, onları izlemek inanılmaz ruhumu okşadı. Resmen gurur duydum ve onların aileleri adına çok sevindim. 

Senaryo, mekanlar, ışık...Öyle güzel ki yaaa.
Ne desem az kalır...
Su gibi aktı. Bir filmden daha fazlası...
3 canlının tek olması ve o sevgileri...
Helal olsun...

Ay bu bir at filmi diye düşünüyorsanız tüm algınız değişecek size temin ederim. 
Lütfen izleyin lütfen!!
Ağlamaya hazır olun bir de:)










Spoiler olmasın daha fazla birşey demeyeyim ama lütfen gidin ve izleyin!

Sevmenin ne kadar güçlü olduğunu ve sevginin her zorluğu nasıl yendiğini izleyin!

Halis Karataş'a içindeki sevginin her şekli için teşekkürler...
Begümüyle hangi dünyada olduğu önemli değil...
EMinim hep birlikteler...



Yorumlar

Popüler Yayınlar