Ne Okudum? // Benden Ne Olur?






Bazı kadınlar vardır sadece enerjisi size ilham verir.
Benim içinde hamilelik sürecimle başlayan ve sonrasında kendimi gerçekten! sorguladığım bu dönemde ilham veren bir kadın o: Aslı Kızmaz. 






Çok sevgili ablasıyla zaman zaman çalışma imkanı bulduğum, Hande Hanım'ı da çok sevdiğim, enerjisine bayıldığım o kişinin kardeşi kendisi. 

Gerçekten hayata bakışı, duruşu, çılgınlığı, cesareti, yapmak istediğini gerçekten yaptığını hissettirdiği, anneliği, pratikliğiyle gönümle taht kurdu tabii ki sosyal medya sayesinde. Ama zaten sosyal medya olmasa nereden tanıyabilirdim ki...

Kendisinin de belirttiği gibi edebiyatçı değil, yazar değil. Sadece arkadaşının dizi yaz demesiyle başlayıp kitap çıkarıyorum ben kanka şeklinde kitabını yazan biri o.

Benden Ne Olur?





Tam olarak bizim jenerasyonumuzun dibine kadar yaşadığı herşeyi tüm açıklığıyla anlatmış.
Okurken her kelimesinde kendinizi bulduğunuz bir kitap bence. 
Öyle gerçek ki...

Kendisini uzun zamandır takip ettiğim için kitabın gidişatından nerelerinden kendinden yola çıktığını da anladığımı düşünüyorum.

Zaten bu bence bizim hayatımızın bir parçası...

1 günde bitirebileceğiniz, bittiği zaman devamını ne zaman yazacak acaba diye düşündüğünüz, 90ların şarkılarına özellikle de kendi hayatınızdaki şarkılara gittiğiniz bir kitap...

Geçmişe ve yaptığınız tüüüm o çılgınlara, hatalara ama dibe vurmanında tadını çıkarttığımız o güzel günlere...

Okuyun kankalarım valla bak çok iyi!



Yorumlar

Popüler Yayınlar