BEBEK ARABASI SEÇİMİ

Konumuz bebek arabası.
Biz ilk arabamızı ben hamileyken almıştık.
Hamileyken alınması gerekenler o kadar çok oluyor ki ve herşeyi didik didik araştırmakta gerektiği için bazen kafalar karışıyor. Bizde de aynısı oldu. Aldık ama sonra neler oldu?:)

Hamileyken aldığımız arabamız ADAMEX PAJERO ALU TRAVEL SİSTEM BEBEK ARABASIydı.
Çok beğeniyorum ve hala da kullanıyoruz o ayrı. Ama kendisi azıcık arazi aracı kıvamında:)
İşime nasıl yaradı derseniz Mersin'e gittim yazın 1,5 ay yaylada kaldım mesela misss gibi kullandım. Ama İstanbul için azıcık büyük:)













En son yazın İzmir'e giderken havaalanında Nazo yani canım kocam bu arabayı asansörsüz olan uçak giriş kapısına götürürken azıcık*;) zorlanınca istanbul'a döner dönmez diğer tatile kadar başka bir araba almaya karar verdik ve aldık:)

Yeni arabamız JOİE BRISK LX BEBEK ARABASI




Var ya heralde yaptığımız en iyi yatırım.
Hem uygun fiyatlı hem hafif ötesi, tek elle aç kapa misss gibi.
Kesinlikle tavsiye ediyorum accayip kullanışlııı.
Tek dikkat edilmesi gereken konu şu: Doğumdan itibaren deniyor ama doğumdan itibaren kullanmak zor bebiş kayar.
Deniz şu an 7,5 aylık harika kullanılıyor. Yani 5.aydan itibaren rahat edilebilir.

İşte bööyyleeee:)

Öperim, severimmm. 


Yorumlar

Popüler Yayınlar